2013. július 19., péntek

Műhelytitkok/ első rész - rókás fülbevaló



Ezúttal betekintést engedek a kulisszák mögé :)

Nézzétek meg hogyan készül egy pár rókás fülbevaló! 
                                                                                  
                                
 

      


4 golyót formáltam. 
      A 2 nagyobból lesz a rókák teste.

       




    A fejek kialakításával kezdem. 












Kis orrokat is teszek rájuk.













A fejek már majdnem kész vannak. 
Már csak a a szemek hiányoznak.
De azok csak jóval később kerülnek rájuk...












A kis testeknek lábakat alakítok ki.
Majd összehajtogatom úgy, hogy ülő testtartása legyen a rókáknak.
Végül felkerülnek a fejecskék is.






  




  A rókák már ülnek :)













A farkukhoz ismét kis golyókat formázok.














Meghengergetem a golyókat.














Összeillesztem a két színt.













Így is meghengergetem. 
Majd formázom.














A kész farkukat hozzáillesztem a testükhöz.











Már majdnem kész vannak és mehetnek sülni.











Sütés előtt még teszek rájuk akasztót szerelőpálcából.










Ezután 30 percig sütöm őket.












Ha kisültek rájuk rajzolom a szemeket alkoholos tűfilccel.























Végül már csak a fülbevalóalap maradt, amit fel kell rájuk tenni ahhoz, hogy lehessen őket hordani.






















Végül fogóval összezárom a szerelőkarikákat.













És kész is vannak! :)








Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése