2013. szeptember 23., hétfő

Pici "éjfúria" sárkány

Az "Így neveld a sárkányodat" című film, Fogatlan nevű sárkánya ihletett meg :)


Forrás: www.movieweb.com 

Már régebben terveztem, hogy készítek kis "Fogatlanokat", de aztán valahogy nem lett kivitelezve egy se... egészen addig, míg nem kaptam egy megrendelést ilyen kis "szörny" medálra. 

a medál



A medál pedig úgy éreztem annyira jól sikerült, hogy akkor készítettem is belőle még egyet :)
Az újat egy fa ládikára álmodtam meg. 
Szerintem ő is nagyon tüneményesre sikerült... 


Ez még a festés és ragasztás előtti állapot. 

Az új sárkányka, türkizes üvegkövet kapott szorongatni, gyöngy helyett. 
Az üveg alá pedig (természetesen) fólia került, hogy szép fényes legyen.
Üvegszemei is kaptam a fóliából, így igazán csilló lett a tekintete :)






http://www.meska.hu/ProductView/index/778474

Hát remélem mindenki olyan, cukinak fogja gondolni, mint én.... ^^

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése