2013. október 19., szombat

Egy sárkány születése


Elég régen írtam már ide, szóval gondoltam, most egy különleges bejegyzéssel vezetem be azokat a műhelytitkaimba, akiket érdekel, hogy hogyan is születnek általában a sárkányaim.

Túl sok leírás viszont nem lesz. Beszéljenek inkább a képek :)


 ______________________________________________________________________________


A legfontosabb kellékek :)









































A fej kiállítása az első mozzanat. 
Nagyon lényeges, mert ez határozza meg, hogy milyen arckifejezéssel fog "élni" a kis sárkány. 




A test nagyjából-i  megalkotása a következő lépés.


A fóliázott és külön gyurmaréteggel ellátott üvegkő kialakítása után, jöhet a test konkrét formázása:




A szárnyak.



A fej kap további díszítést és szarvakat.

Így lényegében elkészült a sárkány, de még  van hátra egy-két apróság...
Ilyenek például a levelek amiken fekszik és a lábak elkészítése.



A legutolsó mozzanat a festés előtt a sütés, de arról nem készült kép ^^



                                 Sütés után, de még festés előtt.

Színezés és festés után. 

Persze van jó pár lépés, amihez nem készítettem képet, mert vagy túl sokrétű vagy esetleg véletlen elfelejtettem a munka során :P 

De így legalább marad még egy-két titkom ;)


The End :)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése